loading...
دانلود آهنگ جدید
Admin بازدید : 1084 1392/10/17 نظرات (0)

انلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام نشد + متن ترانه

(ترانه : علیرضا پیروزی ، آهنگ و تنظیم : بابک مافی ، میکس و مستر : حامد برادران)

| دانلود با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ , ۱۲۸  |

آهنگ جدیدسیاوش قمصری به نام نشد

برای دانلود موزیک به ادامه ی مطلب مراجعه کنید…

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128


خواستم از داشتن تو خسته بشم

به کسی بجز تو وابسته بشم

هرچی دارم و ندارم مال تو

دیگه گریه نکنم برای تو

 

خواستم از دیدن تو دل بکنم ، خودمو به بی خیالی بزنم

برم و رد بشم از تو راه تو ، راهمو کج کنم از تو راه تو

اما نشــــد

نشد از تو بگذرم دوست دارم

تا دلت بخواد دلم میخواد تورو

نفسم بند نفس هاته هنوز

گفته بودم برو اما تو نرو

♫♫♫

دنیا ، دنیای قشنگی نیست

رنگاش بی فکر تو ، رنگی نیست

نیستی مردن شده کارم

جز اشک هیچ کاری ندارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید|عکس|طنز|فول آلبوم|داستان|دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم|دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم|عکس جدید|عکس بازیگران|
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 223
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 240
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,775
  • بازدید ماه : 3,775
  • بازدید سال : 75,734
  • بازدید کلی : 241,040