loading...
دانلود آهنگ جدید
Admin بازدید : 943 1392/10/13 نظرات (0)

آهنگ جدید امیر تتلو به نام بزار تو حاله خودم باشم با لینک مستقیم

ترانه و آهنگ : امیر تتلو ، تنظیم : نادر کوهستانی

| دانلود با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ , ۱۲۸  + متن ترانه |

 آهنگ جدید امیر مقصود لو به نام بزار تو حاله خودم باشم

برای دانلود موزیک به ادامه ی مطلب مراجعه کنید…

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

♫♫♫

بذار تو حال خودم باشم، منو چند تا شمع

بذار تو حال خودم باشم، نه نمیخوام پاشم

نمیخوام پاشم

نمیخوام پاشم

بذار تو حال خودم باشم ، نمیتونم زورکی تو دل تو جاشم

بذار تو حال خودم باشم ، میخوام چند روزی تنهاشم

بذار تو حال خودم باشم ، نمیخوام رویاهای تو از هم بپاشن

قشنگی صورت تو به خنده هاشن

بذار تو حال خودم باشم ، منو چن تا شمع

بذار تو حال خودم باشم ، نه نمیخوام پا شم

نمیخواد پاشه

♫♫♫

بذار برو منو اصلا با این هوا

هوایی که خیلی بد میشه شبا

میخوام این شبای سخت و یه جوری از پسش برآم

از پسش برآم

رو شده دستت برام

بذار برو منو و نیا این ورا

من حالم خوبه همین پایین ترا

این زندونی که ساختی رو میخوام از حبسش درآم

از حبسش درآم

تنگه قفسش برام

ولی من میخوام از پسش برآم

برچسب ها آهنگ امیرحسین مقصودلو بزار تو حاله خودم باشم , آهنگ بزار تو حاله خودم باشم , آهنگ بزار تو حاله خودم باشم امیرحسین مقصودلو , آهنگ جديد , آهنگ جديد امیرحسین مقصودلو , آهنگ جديد امیرحسین مقصودلو به نام بزار تو حاله خودم باشم , آهنگ جديد بزار تو حاله خودم باشم از امیرحسین مقصودلو , آواي انتظار آهنگ بزار تو حاله خودم باشم از امیرحسین مقصودلو , امیرحسین مقصودلو بزار تو حاله خودم باشم , بزار تو حاله خودم باشم - امیرحسین مقصودلو , ترانه جديد امیرحسین مقصودلو به نام بزار تو حاله خودم باشم , تکست آهنگ جديد امیرحسین مقصودلو به نام بزار تو حاله خودم باشم , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ امیرحسین مقصودلو به نام بزار تو حاله خودم باشم , دانلود آهنگ بزار تو حاله خودم باشم , دانلود آهنگ بزار تو حاله خودم باشم امیرحسین مقصودلو , دانلود آهنگ جديد , دانلود آهنگ جديد امیرحسین مقصودلو , دانلود آهنگ جديد امیرحسین مقصودلو بزار تو حاله خودم باشم , دانلود آهنگ جديد امیرحسین مقصودلو به نام بزار تو حاله خودم باشم ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید|عکس|طنز|فول آلبوم|داستان|دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم|دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم|عکس جدید|عکس بازیگران|
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 223
  • بازدید امروز : 340
  • باردید دیروز : 240
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,906
  • بازدید ماه : 3,906
  • بازدید سال : 75,865
  • بازدید کلی : 241,171