loading...
دانلود آهنگ جدید
Admin بازدید : 306 1392/10/13 نظرات (0)

 دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد مهدی حامیان بنام عاشقتم همراه با متن آهنگ

(آهنگساز: مرتضی پاشایی/ ترانه سرا :  مهرزاد امیرخانی/ تنظیم : حمید مرادی)

 آهنگ جدید محمد مهدی حامیان به نام عاشقتم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید....

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

متن آهنگ

کی تو دلت به جای منه
اسم تورو صدا میزنه
کی مثل من برات میمیره
کی با نگات جون میگیره
دست کیو میگیری حالا
کی اومده تو دنیای ما
عشق منو فروختی به کی
باز دلمو شکسته یکی
هیچکی تو دنیا نمیدونه شاید
حال منو من غمگینم
عکس تو شاهد بوده
که یه عمره تنها کنارش میشینم
هیچکی مثل من.نکشیده دردو
کی مثل من تنها مونده
خاطره ی تو کنارمه دایم
قلب منو می سوزونده
عاشقتم نخندو ونرو
کم میارم دوباره ترو
کنج اتاق که رفته دلم
دنبال عشقت تو رفته دلم
خواب شبم صدای تو
عکس تو باز به جای توعه
طاقت من تمومه خدا
چی اومده سر رویای ما

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید|عکس|طنز|فول آلبوم|داستان|دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم|دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم|عکس جدید|عکس بازیگران|
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 223
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 240
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,628
  • بازدید ماه : 3,628
  • بازدید سال : 75,587
  • بازدید کلی : 240,893